torsdag 7. oktober 2010

5 TEMA: Komposisjon

    
Eg synes denne kompsisjonen er veldig fin.  Maren på bilde er i interessepunkte og har ein fin fryst bevegelse. Dette bilde er har også fine skrålinjer med stein muren og horisonten. Det er sol ute når eg tok dette bilde som gjer at skyggene er klare. Dette bildet er ikkje redigert. 

 

Maren er nok ein gong i interessepunkte, spesielt fjeset er i interessepunkte. skjellete til paraplyen har skrålinjer som gjer bilde veldig interesangt.Paraplyen gjer og at lyset i fjeset til Maren er mjukt og uten dei klare skyggane. Eg har redigert bilde slik at det blir klare farger, på øynene til Maren har eg brukt dodgetool for å fa dei klare.
Det eg har lært av begge desse bildene er at ein flink og fin model kan ha mykje å seie for det ferdige resultate.

Alle bildene på denne posten er tatt med canon 400D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar