torsdag 7. oktober 2010

5 TEMA: Høst

Ideen bak dette bilde var å fåp fram alle fargane i naturen, slik det er i begynnelsen av høsten.
Bilde har fine skrå linjer, og bevegelse med veien som går inn i bilde. Dette bilde har ein stor dybdeskarphet. Lyset på dette bilde er gjevnt, sidan det er skyete. Eg har redigert fargene lysere får å fargene betre. Eg har med dette bilde lært korleis litt lett redigering kan ha stor forskjell på korleis bilde blir.

    Ideen bak dette bilde var å få fokuset på bladene på treet. eg ville og få fram den fine naturen bak. På dette bilde har eg brukt interessepunkt for å fa fram treet betre. Eg har også brukt liten dybdeskarphet for å forstreke dette. Det var overskya når eg tok bilde, og derfor er lyset veldig fint og bildevenlig. Bilde er redigert. Eg har tatt opp kontrasten og gjort fargene skarpare. Med dette bilde har eg lært å bruke dybdeskarphet for å fa fram treet.




Ideen bak dette var å få ein magisk stemning i bilde. Dette har eg gjordt ved å bruke lang lukker tid. Selve bekken er i interessepunkte og kommer derfor veldig godt fram. Det er overskya når eg tok bilde, som gjer bilde klart. Eg har redigert kontrasten litt i dette bilde. Eg har lært korleis eg bruker langlukkertid for å få fram denne efekten på bekken.

Alle bildene i denne posten er tatt med canon 400D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar