torsdag 7. oktober 2010

5 TEMA: Dyr

Ideen min bak desse to dyrebildene var å ta bilde av dyra i deira vanlige omgivelser. Det gjer bilda veldig naturlige og fine.

 Det første bilde har skrålinjer og rytme. Det er mange duer på samme bilde, men det er den fremderste som får øyesoppmerksomhet. Bilde blir brøte på ein fin måte med dei to para med bein du ser opp i det eine hjørne, det gjer at bilde ikkje blir kjedelig. Det er sol ute som gjer at det blir klare syggar på bilde. Eg har ikkje redigert dette bilde. Når eg tok dette bilde lærte eg at viss du er velig rolig klare du å komme ganske nær fuglene.


   
 På dette bilde er sauen i interessepunkte som gjer at det er den du ser, selv om det er mange andre ting i bilde. Det blir ekstra tydelig når sauen ser rett mot deg. Det er eit balangsert lys på området der sauen er, men det er klart sollys oppe i hjørna på bilde. Dette bilde har eg redigert i Iphoto. Her har eg skrydd opp kontrasten og gjort fargene litt varmere for å skape ein høstlig steming i bilde. Eg lærte å bare forandre litt på fargene  kan gjere mykje for eit bilde.

Alle bildene på denne posten tatt med canon 400D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar