torsdag 7. oktober 2010

Favoritt bilde

    
Ideen bak dette bilde var å få det til å se ut som om Maren flyr med paraplyen.
Maren er i interessepunkte, og det er skrå linjer. Det er motlys, det gjer at Maren blir mørkere. Paraplyen får ein fin efekt av dette motlyset. Bilde har ein stor dybdeskarphet, som vil sei at det er skrapt langt inn i bilde. Eg har redigert bilde litt lysere for å få Maren til å vise litt betre i bilde, eg har også redigert kontrasten større. Eg klypte bilde, for å få Maren i interessepunkte. Når eg tok dette bilde lærte eg at plassen du tar bilde på kan ha mykje å seie for  bilde. Eg valgte dette bilde som favoritt bilde fordi det viser interessepunkte på ein fin måte samtdig som det er morsomt og fint. Lyse fungere bra og hoppet til Maren kommer fram på ein bra måte. Eg liker også veldig godt plassen det er tatt på sidan du ser så langt inn i horisonten.
Dette bilde er tatt med canon 400D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar