torsdag 13. januar 2011

Sluttinlegg

Foto:
Eg liker faget foto. Det har våre veldig kjekt å kunne lære seg sikkelig korleis me bruker kamera. I tillegg til å lære litt om korleis me kan redigere enkelt i iPhoto på ein skikkelig måte, men samtidig litt meir avansert i Photoshop. Me har lært litt om enkle kompsisjonregler, som gjer bildene veldig fine. Det var også veldig kjekt at me fekk prøva oss på å ta bilder i stodioet som me har her på skulen.

Blogg: 
Eg viste på forhand litt om blogg, men det har vært veldig kjekt å gjer det gjennom skulen. eg har fått prøvd meg med kva oppsett som fungere best og kva som ser enklast og renast ut. 

Arbeidsmetode:
Det har våre kjekt at me har fått varierte arbeidsmetoder. Me har tatt bilder sjølv, redigert bilder, skrevet om tanker bak bilder, vært på ekspidisjoner og blitt inspirert av andre.

                                                                                                                     Bilder fra når me var i studio.

Dette blir mitt siste innlegg på denne bloggen, sidan nå er mitt halvår i foto over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar